19. heinäkuuta 2017

Kesäasuja X4

Mä innostuin kokoamaan muutamat kesäiset asut. Toivon mukaan lämpimiä kelejä jatkuisi vielä pitkään, jotta voi pukeutua kaikkiin kivoihin kesävaatteisiin! Mä voisin hyvin kuvitella pukeutuvani näihin kaikkiin asuihin. Entä mitä te tykkäätte? Löytyykö lempparia? :-)
kesäasu1
Farkkutakki täältä | Laukku täältä | Mekko täältä | Aurinkolasit täältä | Korvakorut täältä | Tennarit täältä

kesäasu6
Aurinkolasit täältä | Tennarit täältä | Toppi täältä| Shortsit täältä | Rannekello täältä | Reppu täältä

kesäasu2
Paita täältä | Farkkushortsit täältä | Olkihattu täältä | Sandaalit täältä | Aurinkolasit täältä | Laukku täältä

kesäasu4
Rannekello täältä | Kaulakoru täältä | Farkut täältä | Paita täältä | Ballerinat täältä

T. Emilia

10 kommenttia:

  1. Aivan ihania asukokonaisuuksia oot tähän koonnut! Mun lemppari asut on ensimmäinen ja viimeinen! :-)

    https://millattt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja kiva kuulla sun lemppariasut! :-)

      Poista
  2. Superkivoja asuja, minäkin pukisin näistä ihan jokaisen :) Oma lemppari on tuo ensimmäinen, kukkamekot ja farkkutakit on <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä! Mä aloin miettimään, että jostain syystä mä en omista yhtään kukkamekkoa. Asia täytyy kyllä korjata, haha! :-D

      Poista
  3. Kivoja asuja! Kyllä voisin laittaa päälleni noi kaikki :)

    VastaaPoista
  4. Mun oma lemppari on tuo viimeinen! :) Tosin kaikki asut voisin pukea päälle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa kuulla, että säkin tykkäät näistä asuista! :-)

      Poista
  5. Niin älyttömän ihania kokonaisuuksia! Erityisiä lemppareita on toinen ja viimeinen :)

    VastaaPoista

Vastaan jokaiseen kommentiin!
Kiitos kommentistasi ♥