30. joulukuuta 2014

Katsaus ensi vuoteen

Täytyy sanoa, ettei vuoden vaihtuminen juurikaan tunnu uuden kappaleen aloittamiselta, vaan mun "rytmi" menee oikeastaan koulun lukuvuoden mukaan. Kuitenkin, vuoden vaihtuessa on kivaa muistella kulunutta vuotta ja haaveilla tulevasta. Mä en ole sen tyyppinen, että tekisin uudenvuodenlupauksia (koska kuitenkin rikkoisin ne :-D). Tässä kuitenkin hieman katsausta mun ensi vuoteen!

Suurin juttu vuonna 2015 on pääsy ylioppilaaksi ja lakkiaiset. En edes ole kunnolla sisäistänyt, että mulla on enää pari kuukautta jäljellä lukiota! Ootan innolla kevään kirjoituksia. No, toisaalta sitten kun ne on ohi ei ole tarvitse enää stressata lukiota. Haaveissa olisi lakkiaisiin joku yksinkertainen, kaunis sininen mekko.  



Lisäksi keväällä on pääsykokeet seuraavaa opiskelupaikkaa varten. Saa nähdä, miten mun puhti ja hermot kestää lukea niihin yo-kokeiden jälkeen. :-D Onneksi mulla on jo selvillä, minne haluan hakea, koska tiedän monia, joilla ei ole vielä aavistustakaan. Toivottavasti pääsisin johonkin haluamistani kouluista ekalla yrityksellä!


Toiveena olisi kesällä muuttaa omaan ensimmäiseen asuntoon. Tää olisi tosi iso askel kohti itsenäistymistä ja toisaalta koen olevani siihen valmis, mutta toisaalta välillä tulee hetkiä, kun haluisin jäädä ikuisiksi ajoiksi tänne. Onhan kotona asumisessa hyvät puolensa; vanhemmat tekee lähes aina ruuan, ei tarvii huolehtia laskuista, perhe on lähellä jne... Yksi kysymys on myös, muutanko asumaan yksin vai poikaystävän kanssa. Olisi varmasti kasvattavaa muuttaa ekaksi täysin omilleen, mutta se voisi tulla yksinäiseksi. 

Kuvat: Weheartit, Zalando (mekko)

Näiden lisäksi haluaisin mennä joihinkin festareille kesällä, panostaa hieman lisää liikunnalliseen puoleen, viettää sekä riehakkaita että rauhallisiakin iltoja, kehittyä ihmisenä ja yksinkertaisesti nauttia elämästä. Toivoisin myös, että mulla riittäisi intoa bloggaamiseen! :-)

T. Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vastaan jokaiseen kommentiin!
Kiitos kommentistasi ♥