28. joulukuuta 2014

Uusi maailma

En olisi uskonut pari vuotta sitten alkaessani lukea blogeja, olevani nyt kirjoittamassa ekaa postausta omaan blogiini. Tässä sitä kuitenkin nyt ollaan intoa täynnä. :)

Näin aluksi voisin kertoa hieman itsestäni. Olen 18-vuotias ja kotoisin pieneltä paikkakunnalta Varsinais-Suomessa. Opiskelen tällä hetkellä lukiossa viimeistä vuotta abiturienttina (eli mulla on kirjotukset keväällä, ihanaa). Perheeseeni kuuluu äiti ja isä, pikkuveli ja pikkusisko sekä kaksi kissaa. Olen seurustellut hieman yli 2 vuotta ja näin alkuun en halua kertoa poikaystäväni nimeä, vaan käytän hänestä J-kirjainta. :-) Harrastuksia mulla ei oikeestaan ole, mitä nyt silloin tällöin tulee käytyä lenkillä (tarkoituksena olisi käydä säännöllisesti, heh).
Sydäntäni lähellä on lukeminen; luen niin blogeja, lehtiä kuin kirjojakin, leipominen ja tv-sarjojen katselu, joista lemppareita mm. Pretty Little Liars ja Täykkärit. Luonteeltani olen asioita syvään pohdiskeleva ja perfektionisti sekä hieman hupsu.

Blogissani tulee olemaan mietintöjäni elämästä ja satunnaisia asukuvia. Tässä kuitenkin muutamia kuvia vuoden varrelta!
T. Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vastaan jokaiseen kommentiin!
Kiitos kommentistasi ♥