21. tammikuuta 2016

Puhelimen kätköistä

Heippa! Mulla alkaa koulu tänään vasta puoli yhdeltä, joten mulla on hyvin aikaa tulla kirjoittelemaan tämä postaus. Muokkailin aiemmin tällä viikolla hieman blogin ulkoasua mun pikkuveljen avustuksella ja nyt bannerin alapuolelta löytyy blogin uusi sähköposti-osoite emilia_twbs@yahoo.com. Mun olisi tarkoitus laittaa siihen vielä kanavat, joista mua voi seurata (Bloglovin, Blogipolku ja Instagram) sekä kirjoittaa musta ja blogista pieni esittelyteksti. Muokkasin myös kuvia suuremmaksi ja ajattelin myös alkaa ladata kuvat suoraan htm-linkkikoodin avulla. Aiempien postausten kuvat ovat osittain ladattu Bloggerin kautta, jonka vuoksi aiempien niiden kuvat ovat hieman huonolaatuisempia. Olisikin kiva kuulla, miten te lataatte kuvat blogiin? :-)

Seuraavat kuvat ovat tosiaankin puhelimen syvistä kätköistä, sillä osa kuvista on jo joulukuulta. En ole juurikaan nappaillut viime aikoina kuvia kännykällä, joten mennään siis sillä, mitä löytyy! :-D






Nyt mä lähden valmistautumaan kouluun, see you later!

T. Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vastaan jokaiseen kommentiin!
Kiitos kommentistasi ♥