13. toukokuuta 2015

Oman tyylin kehittymisestä

Heippa! Onpa hassua katsella näitä kuvia, koska ensinnäkin mun tukka on tällä hetkellä ihan eri värinen ja toiseksi, ulkona on satanut koko päivän. 

Mun mielestä on aika hauskaa ajatella mun tyylin kehittymistä. Yläasteikäisenä käytin paljon koruja ja huiveja sekä lakkasin ahkerasti kynsiä, nykyään oon ehkä enemmän "less is more"- tyyppinen pukeutumisen suhteen. Oon yläasteesta asti tykännyt selailla blogeja ja muotilehtiä ja myönnän, että mietin aika tarkkaan, mitä päälleni pistän (silti saattaa tulla hutilyöntejä, joita häpeän myöhemmin...).

Kuitenkin voisin sanoa, että tyylini ei ole heittänyt täysin kuperkeikkaa, vaan se on koko ajan ollut mun näköinen - tyttömäinen ja rento. Sekin seikka, että mulla löytyy vielä yläasteen aikaisia vaatekappaleita kaapista on osoitus tästä. Ja tottakai tyyli muuttuu iän myötä, eihän voi olettaa, että teini-ikäiselle ja varhaisaikuiselle (joka mä koen olevani) iskisi täysin samat jutut.

Simppeliys näkyy myös ostoksilla käydessä ja mun vaatekaappiin kurkkaamalla. Pari vuotta sitten säilytystilasta oli puutetta, kun kaapissa oli vinot pinot vaatteita. Nyt mä pyrin miettimään tosi tarkkaan jokaista vaatetta kaupassa ja ostamaan juttuja, joista huomaan heti, että vaate on ihan "mun näköinen". Jotenkin tää on johtanut siihen, että mun vaatekaapista löytyy tällä hetkellä tosi paljon mustaa, harmaata ja valkoista. Pyrin joka tapauksesssa ottamaan tyylijutut rennolla asenteella. Tärkeintä on kuitenkin, että tyyli miellyttää omaa silmää ja vaatteissa on hyvä olla. :-)


Huomenna suuntaan picnik-risteilylle ystäväni kanssa ja luvassa on ainakin buffetissa herkuttelua sekä tax free-osastolla pyörimistä, sounds good to me!

T. Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vastaan jokaiseen kommentiin!
Kiitos kommentistasi ♥