24. helmikuuta 2016

Jänskättää

Moi! Mulla on koko tää viikko lomaa ja hengailinkin la-ma kotikotona. Eilen kävin varaamassa poikaystävän kanssa tatuointiajan ja mua itseasiassa jännitti jo sekin niin paljon, että saa nähdä miten käy, kun menen ottamaan itse tatskaa, haha! Oon kuitenkin suunnitellut tatuoinnin ottoa jo vuosia ja pyöritellyt mielessäni tiettyä ideaa jo lähes vuoden, eli en ihan suinpäin ole ottamassa tatuointia. Sain onneksi ajan kuukauden päähän, joten ei ehdi iskemään mikään ramppikuume. :-D

 photo IMG_0176--_zpsj6y6qjvx.jpg
 photo IMG_0179-_zpszvkbyow1.jpg

 photo IMG_0193--_zps5ywegsut.jpg
Takki Second hand (H&M) // Huivi Stockmann // Laukku Gina Tricot // Farkut Bik Bok // Nilkkurit H&M

 photo IMG_0198--_zpsp2h0dzdt.jpg
 photo IMG_0194--_zps6zm2qrg5.jpg

T. Emilia

2 kommenttia:

  1. Uu kerroppa sitte kävikö kipiää ja paljoko makso ja millanen siitä tuli. :^) Oon kans sairaan kiinnostunu tatskoista ja meinaanki joskus hankkia. Oon vaan niin nuuka et tatskan pitäis olla semmonen iso ja näkyvä, tosi hyvin tehty ja mietitty ja sit siinä pitäis olla joku merkitys. :D Että aika kauan tuun mietiskeleen ja pyöritteleen ideoita pääsä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo aattelinkin, et olisi kivaa tehdä postausta tarkemmin liittyen tatskan ottoon! :-) Ehdottomasti parempi miettii rauhassa kuin ottaa eka mieleen tuleva tatuointi, haha. :-D Kiva, että kommentoit <3

      Poista

Vastaan jokaiseen kommentiin!
Kiitos kommentistasi ♥