21. helmikuuta 2015

Talven lempparikosmetiikkaa X4

Hiihtoloma on kohta ohi, mikä ei toisaalta juurikaan vaikuta mun arkeeni, koska mulla jatkuu lukuloma. Lukemista tosiaan vielä riittääkin, mutta en jaksa alkaa syventyä enempää siihen, vaan siirrytään kauneusjuttuihin. :-) Kaikki tuotteet ovat olleet mulla käytössä vasta lyhyen aikaa, mutta ne ovat osoittautuneet mieluisiksi. 

1. Lumene Bright Now Vitamin C Ravitseva Tehohoito
 En olisi koskaan uskonut, kuinka paljon öljy vaikuttaa ihoon (vaikka oon lukenut lukemattomista lehdistä ja blogeista hyviä kokemuksia...). Käytän tuotetta tällä hetkellä joka toinen päivä saunan jälkeen, koska mun ihoni vaatii paljon hoitoa ja kosteutusta näin talvisin. En osaa sanoa tähän hätään tuotteen hintaa, koska mun äiti itseasiassa osti tämän. Pumppupullo-systeemi on mun mielestä toimiva, öljyn tuoksu sopivan mieto ja väri ihanan pirteä ja raikas.

2. Lumene Glitter Top Coat Mascara
Sain tämän glittermaskaran eräästä blogiarvonnasta, joten en osaa sanoa tarkkaa hintaa. Oon kieltämättä aikamoinen hissukka meikkauksen suhteen ja nytkin oon ollut käytännössä
meikkaamatta yli viikon. Tän takia ajattelin, että tuote saattaisi jäädä kokonaan käyttämättä, mutta 
toisin kävi! Oon nyt laittanut tätä pari kertaa juhlimaan mennessä tavallisen ripsarin päälle ja tämä tuo 
juuri sopivasti kivaa pientä bling blingiä. ;-)

3. Bik Bok Nail Polish Remover
Mun mielestä on hauskaa kokeilla aina uusia erikoisia juttuja, joten oli pakko kokeilla tätäkin. Ostin kynsilakanpoistajan Bik Bokista ja hintaa oli 4,90€. Tuote on helppokäyttöinen: laitat vain sormen purkin sisään ja pyörittelet sitä. Miinuksia ovat voimakas haju ja se värjää joskus sormet.

4. Glitter "Puhelinjohtoponnari"
Sain puhelinjohtoponnarin mun pikkusiskolta ja oon kokeillut sitä tänään ekaa kertaa. Olin ekaksi tosi skeptinen näiden suhteen, mutta täähän saattaa sittenkin toimia: mulla ei nimittäin kiristä hiuksista tai päästä yhtään niin kuin tavallista ponnaria käyttäessä!

T. Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vastaan jokaiseen kommentiin!
Kiitos kommentistasi ♥