24. maaliskuuta 2015

Arkea kirjoitusten jälkeen

Mulla on ollut kirjoitusten jälkeen jotenkin hassu fiilis: toisaalta oon tosi helpottunut siitä, että mun kohdalta lukio on aika lailla ohi. Toisaalta mun täytyy vielä jänskättää, millaisia tuloksia kokeista tulee (alustaviin pisteisiin oon kyllä enemmän kuin tyytyväinen, mutta toivottavasti mun pisteet eivät laske ytl:ssä tai pisterajat nouse kattoon). Ajattelinkin itseasiassa myöhemmin tehdä postauksen mun vinkeistä yo-kokeisiin, koska itse olin ainakin ihan paniikissa ennen ekoja kokeita, kun ei oikein edes tiennyt, mitä oli tulossa. :-D

En ole kuitenkaan nyt pelkästään laiskotellut, vaan olen hakenut kouluihin ja kuten aikaisemminkin jo kerroin, olen myös alkanut selailemaan kirjaa pääsykokeita varten. Jotenkin oon niin rutiinoitunut (voikohan noin edes sanoa :-D) lukemiseen, että oli ihan outoa olla lukematta ja pidinkin vain kaksi päivää taukoa ylppäreiden jälkeen. Oon käytännössä lukenut viime kesän loppupuolelta tähän asti melko säännöllisesti, mutta ensi kesänä voisin tarttua pitkän tauon jälkeen johonkin kevyempään kirjaan! Voisin itseasiassa lukea ainakin Nälkäpeli-kirjat, joista sain yhden pikkuveljeltä joululahjaksi. :-)

Tänään tuli herättyä kahden ihanan pehmeän hepun vierestä, siis Mikin ja Felixin, jotka ovat nyt ottaneet selvästi tavakseen tulla mun sänkyyn aamulla. Onhan se mukavaa herätä niin, ettei ole yksin, mutta on myös aika hiostavaa nukkua kahden kissan alla, eikä siitä niin helposti sitten noustakaan. :-D 
Aamupalaksi kahvia ja puuroa, niillä saa päivän hyvin käyntiin! Vihaan muuten mansikkahillossa olevia mansikkaklönttejä, hyi. 

 
Aurinkokin kävi moikkaamassa muutaman päivän piileskelyn jälkeen. Sää oli kuitenkin aika viileä tuulen takia. 


 Täykkäreitä tulee katsottua silloin tällöin, niin hyvä sarja!
Oikeastaan luulin jo tappaneeni mun orkidean (ei olisi eka kerta...), mutta yksi päivä siihen olikin ilmestynyt kukka ja nuppukin. ♥ 

T. Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vastaan jokaiseen kommentiin!
Kiitos kommentistasi ♥