26. maaliskuuta 2015

Tää on just tätä

Musta tuntuu välillä ihan kuin mun elämä olisi jostain komedialeffasta - tää aamu käy hyvänä esimerkkinä. Ajattelin tähän samalla ujuttaa kuvia asusta, jossa tänään hiippailin. Oli tosin niin kylmä ja tuuli, ettei kuvista löytynyt kuin pari julkaisukelpoista. :-D Mutta tässä siis tän päiväset kommellukset:

- heräsin aamulla tuntia ennen herätystä ja kierisin sängyssä, kunnes meidän kissa sähisi mulle siihen malliin, että tajusin lopettaa

- aamupalaksi teki mieli syödä weetabix-muroja (jotka olivat muuten mun lemppareita pienenä) ja kun avasin paketin, muruset lensivät ympäri kämppää


- päätin laittaa päälle tummansiniset farkut ja harmittelin taas kerran, miksi ostin ne. Noi on nimittäin tosi tiukat ja vähän liian matalavyötäröiset mun makuun

- onnistuin nappaamaan kaapista rikkinäiset sukat

- menin käymään kouluun aikeenani palauttaa koulun tietokone ja myydä mun yksi historian kirjani toiselle opiskelijalle. Ja unohdin sitten sujuvasti tietokoneen mun pöydälle, kanslisti sai ainakin päivän naurut, kun selitin sille mun tilanteen...

Collegepaita Gina Tricot // Farkut Bik Bok // Kengät Converse // Kello o.n.e
- ajattelin hyödyntää koulun tulostinta ja tulostaa muutamat tärkeet paperit. Tottakai muste loppui niin, että sain tulostettua vain puolet papereista

- kävin eilen kokeilemassa aurinkolaseja silmälasiliikkeessä, koska en omista kuin yhdet halppikset. Ihastuinkin yksiin Ray Banin laseihin niin paljon, että päätin käydä ostamassa ne. Olin liikkeen pihalla klo:8.48 ja ovessa luki, että liike aukeaa ysiltä. Loppujen lopuksi jouduin odottamaan vieläkin kauemmin, koska liike tultiin avaamaan vasta klo:9.10. Vaikutin varmaan yli-innokkaalta asiakkaalta odottaessani kirjaimellisesti oven ulkopuolella myyjän tullessa avaamaan oven :-D

Mikki tuli pyörimään mun jalkoihin, tollanen linssilude ;-)
Että semmosta tänään!

T. Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vastaan jokaiseen kommentiin!
Kiitos kommentistasi ♥