18. maaliskuuta 2015

Synttäripäivällinen

Viime viikon sunnuntaina kutsuttiin äidin synttäreiden kunniaksi isovanhemmat syömään meille. Yleensä meillä on tapana järjestää synttärikahvittelu, mutta mun mielestä oli mukavaa syödä yhdessä päivällistä - ilta oli siis onnistunut. :-) 

Mun mielestä kattaus oli tosi tyylikäs, sini-valkoinen ei voi koskaan mennä pieleen! Servetteihin kokeiltiin tällä kertaa uutta taittelutapaa ja mäkin onnistuin lopulta tekemään muutaman. :-D Tarjolla meillä oli salaattia, ruisleipää, perunamuussia ja karjalanpataa. Jälkkäriksi oli jätskiä ja mun tekemää kääretorttua, jota mä teen aina.

Tänään tulikin jo hieman lueskeltua pääsykokeita varten ja seuraavaksi ois tarkoitus suunnata lenkkipolulle! :-) Saa muuten nähdä, kuinka mun lenkkeilyinnostuksen käy, jos ensi viikolla viilenee ilmat...

T. Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vastaan jokaiseen kommentiin!
Kiitos kommentistasi ♥