28. kesäkuuta 2015

Blogi täyttää puoli vuotta & 100. postaus

Moikka! Tänään on ollut upea päivä monesta syystä, sää on ollut oikeasti kesäisen lämmin ja lisäksi mun blogini on ollut pystyssä tasan puoli vuotta. Mulle tuo puoli vuotta tuntuu isolta jutulta, koska en alunperin edes meinannut uskaltaa perustaa blogia pelätessäni jo valmiiksi huonoa palautetta tai ilkeitä kommentteja. Tähän päivään mennessä en ole saanut niitä pelkäämiäni haukkuja, mikä on lisännyt tosi paljon mun itsevarmuutta. Blogista onkin kehittynyt mulle tärkeä osa elämää. 

On kivaa huomata, kuinka paljon erilaisia asioita oppii pitäessä blogia. Olen kehittynyt niin valokuvaamisessa kuin niiden muokkausohjelmien käytössä, osaan käyttää ainakin muutamia koodeja blogin ulkoasun muokkaamiseen - ja lisäksi olen oppinut itsestänikin uusia puolia (muun muassa sen, etten olekaan täysin avuton koodien kanssa). Tästä onkin suunta vain ylöspäin, nimittäin aina voi oppia jotakin uutta!


Samalla kun blogi täyttää nyt puoli vuotta, on postauksia kertynyt huimat 100! Mulla harvemmin tulee pulaa postausideoista, koska kuvailen silloin kun huvittaa ja kirjoitan myös ideoita muistiin. Postausideoita saa toki aina heittää! :-)



Meidän Felix-kisukin pääsi mukaan kuviin, heh!

IMG_0084
Mekko H&M // Kaulakoru Bik Bok // Sormus Saksasta // Korvikset Glitter

IMG_0117
Superihanaa sunnuntainjatkoa kaikille! ♥

T. Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vastaan jokaiseen kommentiin!
Kiitos kommentistasi ♥