27. syyskuuta 2015

Sunnuntaiaamuna

Huomenta! Tässä pikkukurkistus mun sunnuntaiaamuun ja mua ilahduttaneisiin juttuihin:

Uudet, puhtaat lakanat, jotka sain mummolta

 Orkidea, joka kukkii kukkimistaan

Aamukahvi söpöstä Pikku Myy-mukista juotuna

 Sisustusjutut, joista uusin on ihana, vaaleanpunainen Yankee Candle-kynttilä. Muistakaa muuten osallistua arvontaan täällä! ;-)

 Paras pikkuveli, joka toi mulle parasta jäätelöä, eli Ben & Jerry'siä (en tosin vielä avannut purkkia, mutta voi olla, että illalla iskee himotus...)

T. Emilia

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Tosi nättejä sisustuselementtejä. Ja kauheeta, taidan tarvita itsekin tuollaisen myy-mukin! :D

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos ihanan piristävästä kommentista! Tuo Myy-muki on mun äidin mukaan kallis nykyään... :-D

      Poista
  2. Oi nam ihana pikkuveli ku tuo Ben & Jerryä, toispa munki.. :D Ihana postaus. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pikkuveli on kieltämättä aika mahtava, kun toi mulle jätskiä, heh! Kiitti kommentista <3

      Poista

Vastaan jokaiseen kommentiin!
Kiitos kommentistasi ♥