19. marraskuuta 2015

Nips, naps

Moikka! Oon koittanut saada itseäni varaamaan kampanjaa jo parin kuukauden ajan, sillä edellinen kampaajakäynti oli toukokuussa. Mulla meinasi kuitenkin mennä sormi suuhun kampaamo valitessa, valikoimaa on Turussa niin paljon, eikä mulla ole oikeastaan mitään hajua, mitkä niistä ovat luotettavia ja hyviä. Plus hintakin on joissakin kampaamoissa älyttömän korkea... 

Joka tapauksessa sain varattua leikkausajan huomiseksi, eli saan mennä rentoutumaan kampaajalle viimeisen työssäoppimispäivän päätteeksi! :-) Ajattelin leikata pituutta n. 7-10 cm, jotta pääsen kunnolla eroon kuivista ja huonolaatuisista latvoista. Keräämieni kollaasien kuvat antavat jonkin verran osviittaa mun plääneistä!

Kuvat: Pinterest
Toivon mukaan oon varannut leikkuun hyvästä kampaamosta. Vaikka hiukset kasvaakin takaisin, niin harmittaisi paljon, mikäli ei olisikaan tukkaan tyytyväinen... Kerron sitten lopputuloksesta myöhemmin. :-)

T. Emilia

2 kommenttia:

  1. Luovuin reilu kuukausi sitten suhteellisen pitkistä hiuksistani, ideana oli aluksi kasvattaa ne todella pitkäksi, mutta siinä kohti kun rupesivat vain takkuuntumaan ja töissä olivat vain tiellä niin menin mieheni siskon luokse pätkittäväksi. En ole hetkeäkään katunut ja itseasiassa nyt olen ajatellut lyhentää vielä ainakin 5cm.

    Tykkään tosta Megan Foxin tyylistä erityisesti :) Toinen julkkis kenen hiuksista pidän kovasti on Emma Stone! Rohkeasti vaan pätkimään, kuten sanoit, ne kasvavat takaisin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin kasvatin hiuksiani ja kohtasin samat ongelmat kuin sä - hiukset ovat aina tiellä ja takussa. :-/ Tykkään samaten heidän tyyleistään kovasti ja varsinkin Emma Stonen hiukset ovat toimineet mulla inspiraationa useaan otteeseen. :-) Kiitti kommentista!

      Poista

Vastaan jokaiseen kommentiin!
Kiitos kommentistasi ♥