25. marraskuuta 2015

Syksyn lempparipipo ja- popot

Moi vain! Onpa jotenkin hassua katsella näitä kuvia, joissa mulla on vielä pitkät kutrit. Saatte piakkoin nähdä tuloksen mun kampaajakäynniltäni (mikäli oot liian malttamaton, voit käydä kurkkaamassa kuvan mun instassa nimimerkillä @emiliahaapsaari). :-) 

Asukuvien ottamishetkellä sää oli yhtä harmaa kuin mun uusi piponi. Pääsinpäs ainakin ottamaan asukuvat mukulakivillä, jota oon halunnut jo kesästä lähtien. Tulee varmaan hyödynnettyä uudestaankin tuota kuvauspaikkaa. Se oli mukavan hiljainenkin, vain pari lenkkeilijää meni meidän ohitse ja katsoi meidän kuvaushetkeä ihmetellen. En yleensä kestä yhtään ylimääräisiä silmäpareja mun ympärille asukuvien ottamishetkellä, mutta kaupungissa on oikeastaan pakko totutella siihen. :-D

Sitten siirrytään asuun!  Capstore.fi:n pipo on seikkaillut mun päässäni useammankin kerran ja vaikuttaa varsin laadukkaalta. Se on helppo yhdistellä erilaisiin asuihin ja mikä tärkeintä - suojaa talven jäätäviltä viimoilta ja huonoilta hiuspäiviltä, heh. Lisäksi asukuviin pääsivät ihka ensimmäistä kertaa myös mun ihanat poponi. Ne ovat ylittäneet täysin mun kaikki odotukset. ♥

 photo IMG_0016-_zpsmhbstet9.jpg
 photo IMG_0018-_zpsojsikjuc.jpg
 photo IMG_0012-_zpsvp8pgokr.jpg
 photo IMG_0010-_zpsybrxvss0.jpg
Takki Seppälä // Pipo Capstore (* täältä) // Huivi Prisma // Farkut H&M // Nilkkurit H&M

 photo 61a28449-107a-4774-8e88-1ed0cdfaf793_zpsbmyqrozv.jpg
* Postaus toteutettu yhteistyössä Capstore.fi:n kanssa ja sisältää mainoslinkkejä

Sain pipon yhteistyössä Capstoren kautta ja olen todella kiitollinen yhteistyöstä. Lisäksi saatte kampanjakoodilla therewillbesunshine -15% alennuksen vuoden loppuun asti, aika mahtavaa! Eli kannattaa hyödyntää koodi, mikäli on tarvetta vaikkapa pipolle! Voit käydä kurkkaamassa heidän tuotevalikoimaansa täällä. :-)

T. Emilia

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva pipo ja kengät! :) Ja ihana asu muutenkin :>!

    fashionsituation.blogspot.com

    VastaaPoista

Vastaan jokaiseen kommentiin!
Kiitos kommentistasi ♥