18. tammikuuta 2015

Ahkera viikonloppu

Mun viikonloppuun on mahtunut työkeikkaa, lukemista, The Vampire diaries-sarjan kattelua ja rentoilua. Olin eilen järjestämässä kahdet synttärit liikuntahallissa ja mua jännitti hieman yli vuoden tauon jälkeen, mutta loppujen lopuksi molemmat synttärit menivät tosi hyvin ja sain vain positiivista palautetta. Lisäksi sain hieman taskurahaa, mikä ei ole koskaan pahitteeksi. :-D

Tilasin tänään muutamia mekkoja ja kenkiä kokeiluun lakkiaisia varten Zalandosta. Toivon, että joku mekoista sopisi, koska mua ei hirveesti huvittaisi lähteä viime tipassa etsimään jotain mekkoa kaupoista. Ja lisäksi kaupasta ostettaessa on vaarana, että jollain muullakin on sama mekko. Niiden lisäksi tilasin myös yhden paljettitopin, jota jo aiemmin kerroinkin etsineeni. Ajattelin laittaa topin kuukauden päästä abi-risteilylle, mikäli se vain sopii. ;-) Mun lakkiaismekon haluan kuitenkin pitää vielä salassa, joten sitä en näytä kuin vasta h-hetkenä (haha >:-D).


T. Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vastaan jokaiseen kommentiin!
Kiitos kommentistasi ♥