14. tammikuuta 2015

Asuinspiraatiota kouluun

Pukeudun yleensä kouluun melko mukavuudenhaluisesti - eli lämpimästi ja välttäen liian tiukkoja vaatteita. :-D Vaikka mun tekis useimmiten mieli laittaa kouluunkin ne rähjäset mutta niin ihanan pehmeät lökärit, pakotan itseni laittamaan jotain hieman "asiallisempaa". Mun asu koostuu useimmiten neuleesta tai collegepaidasta ja farkuista, joiden lisäksi käytän fiiliksen mukaan koruja, kun taas korvakorut mulla on poikkeuksetta aina.

Ottaisin enemmän kuin mielelläni noi kaikki kollasien kengät kaappiini! Converset mulla on korkeavartiset mustana ja punasena, mutta noi lyhytvartiset viinipunaset ois kyllä ihan täydelliset (varmaan pakko joskus törsätä niihin).

Me mennään muuten huomenna tutustumaan AMK:iin ja yliopistoon. Tavallisia koulupäiviä ei mulla olekaan enää kuin kuusi, mikä on jotain niin käsittämätöntä!! Näiden lisäksi on tietty koeviikko, prelit, suulliset tentit ja yo-kokeet...

Outfit for school day


Outfit for school day 2
 

Outfit for school 3 


T. Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vastaan jokaiseen kommentiin!
Kiitos kommentistasi ♥