26. tammikuuta 2015

Kuulumisia ja korkkareita

Näiden muutaman päivän fiilikset ovat olleet yhtä harmaat kuin sää ulkona, mutta onhan niitä pieniä ilon aiheitakin ollut! Viikonloppu meni suht perinteisellä kaavalla, eli se sisälsi lukemista, sikeästi nukkumista, siivoamista ja sarjojen katselua. Uusin tv-sarja -löytö on suomalainen Ensitreffit alttarilla, joka yllätti mun positiivisesti. Meinasin olla katsomatta koko sarjaa, koska oon aina skeptinen tälläsaisia ohjelmia kohtaan, mutta hitsi et oli ihana sarja ja ihanat ihmiset (muutama kyynelkin tirahti ohjelmaa katsoessa :-D).

Eilen tuli myös käytyä kävelylenkillä lumisateessa, kotiin päästessä näytin kyllä enemmän siltä kuin oisin tullut suihkusta. :-D Ja pakko vielä mainita, että oon nyt viime aikoina popittanu lenkeillä ihan simona Haloo Helsinkiä ja varsinkin sitä uutta levyä. Vois kesällä käydä kuuntelemassa livenä, jos vaan on mahis!

Yritin lenkin jälkeen vielä jatkaa lukemista, mutta olin lähellä nukahtaa istualteni eli otin sitten päikkärit. :-D Musta tuntuu, että toi yli viikon jatkunut harmaa taivas on osasyy mun jatkuvaan väsymykseen. Purkista saatu D-vitamiini ei kuitenkaan korvaa ihanaisesta auringosta saatavaa piristystä!


Lauantaina hain Zalandon paketin postista ja mun oli pakko kokeilla heti kaikki. Eniten jännitin sopisiko yksi tietty mekko mulle, jota olin ajatellut lakkiaisiini. Laitoin sen päälleni ja se oli rakkautta ensi silmäyksellä! Väri, muoto ja pituus olivat täydelliset, ja mekko oli päälläkin tosi mukava. Ainoa pieni miinus on sen vetskari, joka meinaa lähteä aukeamaan itsestään, koska siinä ei ole hakasta. Jos tän probleeman sais korjattua, ni oisin 100% tyytyväinen mekkoon. :-)


Paketissa tuli myös paljettitoppi, jonka arvasinkin olevan hieman liian iso ja neljät kengät. Kengistä oon aatellut ottaa kahdet ja ne oli ihan ookoon hintaset, eli 20,95€. Toiset kengistä aattelin laittaa lakkiaisiin. :-)


T. Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vastaan jokaiseen kommentiin!
Kiitos kommentistasi ♥