6. tammikuuta 2015

Opiskelumotivaatio (ja sen puute)

Koulu alkaa huomenna, ahdistaa. En voi enää hengata koko päivää mukavissa, rennoissa kotivaatteissa, nyyh. Mun loman aikana kehittynyt unirytmi tulee aiheuttamaan hankaluuksia varsinkin aamuisin. Pitää mennä ihmisten ilmoille, vaikka oikeesti olisin mieluummin yksin erakoituneena kotona miettimässä syntyjä syviä. Koulusta tulee läksyjä, jotka tottakai ovat vain mun hyödykseni, eikä opettajien tapa kiduttaa onnettomia nuoria (epäilen kuitenkin muutaman opettajan kohdalla juuri tämän kiduttamisteorian paikkansa pitävyyttä). Näiden lisäksi kouluun palaaminen muistuttaa parin kuukauden päästä odottavista yo-kokeista, joihin valmistautuminen tuntuu niin raskaalta. Mun lukeminen on sitä luokkaa, että luen noin vartin verran ja pidän sitten palkkiona vähintään puolen tunnin tauon.

Tälläkin hetkellä blogi toimii mun pakona koulujutuille, mutta toisaalta voisin ottaa tänään rennommin, koska on sentään mun viimeinen lomapäivä!!

Nää kuvat tiivistää aika hyvin mun tän hetkiset tunnelmat, mutta eiköhän se tästä! :-D Nyt alan kuitenkin katsomaan jotain sarjaa ja täytyy katsoa, jos jaksan vilkaista myöhemmin koulukirjoja.

T. Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vastaan jokaiseen kommentiin!
Kiitos kommentistasi ♥