8. tammikuuta 2015

Hauskoja faktoja musta

Tylsän torstaipäivän piristykseski mä aattelin jakaa hieman erikoisempia faktoja musta!

1. Mul on aina varpaat jäässä oli sitten talvi tai porottavan kuuma kesä. Tän takia mulla on aina jalassa sukat ja omistan myös paljon villasukkia, pörrösukkia ja tossuja. Hengailenkin välillä kesäisin toppi, shortsit ja villasukat asuyhdistelmällä. :-D

2. Mä en pysty yhtään katsomaan kauhuleffoja. Mulla on aina ollu sama ongelma ja oonkin katsonut mun elämän aikana ainoastaan yhen kauhuleffan, Saw 2.

3. Inhoan banaaneja. En tykkää niistä esim. rahkassa, kakussa tai hedelmäsalaatissa, mutta banaanijogurtti kelpaa!

4. Saatan välillä nukahtaa tosi outoihin paikkoihin. Oon nukahtanu niin bussissa, koulussa kuin hautajaisissakin. Tää on välillä aika noloa, varsinkin jos oppitunnilla herää siihen, että opettaja tuijottaa ja käskee heräämään. :-D Lisäksi en osaa nukkua pitkään, vaan herään viikonloppuisinkin jo ennen kymmentä ja jätän poikaystävän vielä nukkumaan.

5. En oo koskaan syönyt kokonaista sipsipussia yksi yhdessä päivässä. Oon muutenkin enemmän perso makealle. En tosin tiiä tekeekö kovin moni niin. :-D

6. Mulla oli joskus tapana pitää korviksia yöt päivät ottamatta pois, mutta nykyään en pysty enää nukkumaan korvikset korvissa.

7. Rakastan hääohjelmia mm. Say yes to the dress ja Bridezillas. Usein käykin niin, että huomaan nähneeni jo jonkun jakson, mutta katson sen silti.

8. Oon tosi töhelö liikenteessä riippumatta siitä, kuljenko pyörällä tai kävellen. En koskaan kato, mitä ympärillä tapahtuu ja mun suuntavaistokin on huono olematon. Tän takia on myös jännittänyt autokoulussa autolla ajaminen...

9. Kun hermostun, alan nypläämään mun hiuksia ja hieromaan mun päätä. Lopulta mun hiukset on ihan sekasin. :-D Nyt kun tiedostan tän tavan, oon alkanut laittamaan hiuksia kiinni tilanteissa, joissa tää tapa voi esiintyä esim. kokeet tai esiintymistilanteet.

10. En pysty/ halua enää nykyään sukeltamaan. Mulla tulee aina tosi epämiellyttävä tunne ja vähän sellanen pakokauhu yrittäessäni sukeltaa. Uskon, että tää johtuu mun korvien tuubituksesta (tehtiin itseasiassa kahteen kertaan), jolloin mulla oli sukeltamiskielto. Uiminen on kuitenkin muuten ihan hauskaa, tykkään käydä erityisesti kylpylöissä! :-)

T. Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vastaan jokaiseen kommentiin!
Kiitos kommentistasi ♥