1. huhtikuuta 2015

Maaliskuun puhelinräpsyjä

Maaliskuu on nyt ohitse ja sen mukana suurin osa mun stressistäkin. Kuukauden aikana tuli nautittua muutama päivä poikaystävän seurasta hänen lomillaan, hankittua (vihdoinkin) ajokortti, suoritettua yo-kokeet, haettua kouluihin ja varmistettua tulevan kesän kesätyöpaikka. Huh, alkaa melkeen vääntää mahasta. kun miettii tota ahertamisen määrää! :-D Yksi mainitsemisen arvoinen asia on myös mun kasvanut motivaatio juoksemiseen - oon jopa alkanut nauttimaan siitä. ;-)

Hyvää huhtikuun alkua kaikille! 

1. - 4. Maaliskuun alussa oli upeat lenkkeilysäät, joten juoksukin sujui paremmin. Mietin, että pitäiskö ostaa kesäksi juoksushortsit (voisivat olla mukavammat kuin tummat pitkät trikoot). Kriteerinä olisi ainakin se, että ei ole vaaraa liiallisesta paljaan pinnan villkumisesta. :-D
5. Käytiin poikaystävän kanssa sen lomilla yhdessä ihastuttavassa kahvilassa, jonka nimeä en onnistunut painamaan mieleeni. Se sijaitsi kuitenkin Turun Aurajoen lähettyvillä. :-) 6. Kokeilin hieman erilaista ponnarikampausta, kivaa vaihtelua! 7. Mun uudet Ray-Banin (New Wayfarer) aurinkolasit ovat täydelliset mulle. Ne istuvat hyvin, linssi ei väärennä sävyjä ja malli on ajaton. 8. Lenkkipolun varrelta tuli bongattua sorsia. :-D
9. - 10. Eräs sunnuntai käytiin sisarusten kesken syömässä pizzaa. Mulla tulee hieman Muumimamma-fiilis tosta laukusta, haha. 11. Viimeiset ylppäreihin lukemiset ja paniikkikohtaukset 12. Felix näyttää mun mielestä niin onnelliselta kuin kissan on vain mahdollista näyttää :-D
13. Tulihan sitä juhlistettua kaverin kanssa vähän kaikkea, mulla oli kortti vihdoinkin taskussa, yo-kokeet ohi ja kesätyöpaikka varmistettuna. ;-) 14. Maisemaa 15. Alotin pääsykokeisiin lukemisen pidettyäni muutaman päivän vapaata yo-kokeiden jälkeen. Felixiä ei oikein kiinnostanut mun lukemiset :'D 16. Simppeliä iltapalaa: maustamatonta jogurttia, mysliä ja pakastemustikoita, jotka on muuten ihan itse poimittu!
17. Mummin tekemät letut hävisivät nopeasti mun masuun 18. Aurinkoisena päivänä on helppo hymyillä! 19. 20. Ihana orkidea, jota tällä hetkellä koristaa jo kaksi kukkaa :-)
21. Sade päivän ilo- nimistä teetä sateisena päivänä, heh 22. Lakkasin kynnet pitkästä aikaa hempeällä liilalla ja peukun päälle laitoin Lumenen Gel effect- kynsilakkaa (sävy Silver sand) 23. Vessaselfie 24. Kuukauden surullisin hetki ei suinkaan ollut poikaystävän saattaminen juna-asemalle, vaan koulun läppäristä luopuminen. No ei sentään, mutta ton kanssa tuli kirjoitettua esseitä hiki hatussa viimeisenä iltana ja katsottua lukemattomia kissavideoita, nyyh. Täytyy varmaan paikata koneen jättämä tyhjä paikka joskus, kun on rahaa jollain toisella pienikokoisella koneella.

T. Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vastaan jokaiseen kommentiin!
Kiitos kommentistasi ♥