25. huhtikuuta 2015

The Liebster Award

Heipsan! Mut haastettiin vähän aikaa sitten The Liebster Award- haasteeseen ja päätinkin sitten ryhtyä tuumasta toimeen. Tavoitteenahan tällä haasteella on saada näkyvyyttä ja lukijoita alle 1000 lukijan blogeille, aika siisti idea! Haasteesta saan kiittää Rosaa. :-) Haasteen tekeminen oli mukavaa ja joihinkin kysymyksiin sai oikeasti syventyä.
                                
Säännöt:

1. Postaa haaste blogiisi 
2. Kiitä bloggaajaa, jolta sait haasteen ja linkkaa takaisin hänen blogiinsa
3. Kirjoita 11 satunnaista faktaa itsestäsi 
4. Vastaa nimeäjäsi 11 kysymykseen ja keksi omat 11 kysymystä
5. Nimitä 11 bloggaajaa, joille haluat tämän palkinnon antaa
6. Ilmoita ehdokkaille (jotka päätit kohdassa 5) haasteesta

11 faktaa musta: 

1. Pääsen tänä keväänä ylioppilaaksi, mistä oon rehellisesti sanottuna ylpeä!
2. Oon aika onneton ruuanlaittaja, vaikka pidin kolme vuotta kokkikerhoa (osa lapsistakin oli parempia kokkeja kuin mä). Pidän sen sijaan leipomisesta. :-D


3. Laitan usein herätyskellon soimaan kummalliseen aikaan, esim. kouluaamuina mulla oli herätys 7.05. Yhtä hyvin olisin voinut laittaa tasan seitsemäksi, mutta jotenkin se viisi minuuttia oli pakko saada nukkua. :-D En kuitenkaan juurikaan koskaan torkuta, joskus harvoin viikonloppuisin.
4. Pienenä mun lemppariprinsessa oli Ariel, koska sillä oli upeat punaiset hiukset.
5. En tykkää pinkeistä vaatteista, ainoana poikkeuksena muutamat treenivaatteet ja yöpuvut.

 

6. Oon 165 cm pitkä, mikä on ihan jees pituus - en ole mielestäni liian pätkä tai pitkä.
7. Kuuntelen musiikkia oikeastaan vain lenkeillä ja autossa istuessa.
8. Mun onnennumero on 8! Tai niin päätin ainakin joskus ja valitsen aina numeroista sen, mikäli mahdollista. :-D
9. Sain ala-asteella silmälasit. Tällä hetkellä mulla on käytössä Ray-Banin silmälasit, jotka ovat kivan klassiset. Käytän myös piilareita!
10. Mulla oli pienenä polkkatukka ja vaikken heti lähtisi saksimaan hiuksia alle olkapäiden, niin oon aatellut kesän jälkeen leikata aika reippaalla kädellä. Siitä varmasti lisää myöhemmin. ;-)
11. Mun horoskooppimerkki on kaksonen ja täytänkin kesäkuun 13. päivä jo 19 (huh huh, pientä ikäkriisiä pukkaa jo, kun parikymppisyys lähenee uhkaavasti).

Kuva: kesä 2006


Mun saamat kysymykset:

1. Jos sinun pitäisi aloittaa uusi harrastus, mikä se olisi? 
- En tiiä, lasketaanko mun juoksemassa käymistä harrastukseksi, oon kuitenkin käynyt lähes parin kuukauden ajan melko säännöllisesti lenkillä. Jos se lasketaan, niin sitten saattaisin aloittaa salilla käymisen.

2. Hedelmät vai vihannekset? 
- Mun on pakko sanoa tähän vihannekset, koska tykkään loppujen lopuksi tosi harvoista hedelmistä, esim. banaanit ovat ällöjä. Vihanneksia mun tuleekin syötyä enemmän. 



3. Mihin maahan haluaisit muuttaa (jos haluaisit)? 
- Mä tykkään asua Suomessa, tää tuntuu kodilta. Voisin ehkä muuttaa väliaikaisesti Saksaan tai Ruotsiin.


Kuva: Saksa 2012
4. Mikä on paras tv-ohjelma tällä hetkellä? 
- Oon nyt alkanut katsomaan Poliisit-sarjaa ja erilaisia painonpudotusohjelmia, esim. Jutta ja puolen vuoden superdieetit. Noiden lisäksi oon seurannut alusta alkaen Good wife-sarjaa, joka on mielenkiintoinen ja tietty tulee katsottua paljon muutakin. En mä osaa sanoa yhtä parasta. :-D 

5. Oletko haaveilijatyyppiä ja mikä on suurin unelmasi? 
- Mä en koe olevani haaveilijatyyppiä, koska oon luonteeltani aika pessimistinen ja uskon, ettei mikään tuu onnistumaan, haha. Toivoisin kuitenkin, että eläisin mahdollisimman onnellisena. Seuraava konkreettisempi unelma on opiskelupaikan saaminen ja kotoa muuttaminen, Turku olisi ehdottomasti ykkönen.


Kuva: Turku joulukuu 2014
6. Kuka on tärkein henkilö elämässäsi?
- En tykkää tälläsistä kysymyksistä, koska eihän kukaan kuitenkaan voi vastata sanomalla vain yhen henkilön. Tai se ainakaan olis sosiaalisesti kovin hyväksyttävää. Joten mä vastaan tähän kysymykseen, että mulle tärkeimpiä ovat mun perhe, poikaystävä, kaverit ja sukulaiset.

7. Mikä on lempiasusi? 
- Lasketaanko yöpuku/ oloasu? :'D No okei, sanotaan vaikka farkut ja joku kukkakuvioinen paita!

8. Jos saisit viettää illan miten tahansa, miten viettäisit sen?
-  Hmm, tällä hetkellä kaukosuhteessa olevana mulle kelpaisi ihan vaan rento ilta oman poikaystävän kanssa. Ensin voitaisiin käydä vaikka kylpylässä ja sen jälkeen jossain ravintolassa syöpöttelemässä mahat täyteen. Sen jälkeen voisi vielä katsoa jonkun leffan poikaystävän luona jätskin kera! 

9. Ikimuistoisin matkasi. 
- Mun mielestä jokainen mun tekemä matka on omalla tavallaan ollut ikimuistoinen. Ehkä mainitsen nyt tähän kuitenkin mun viimeisimmän lomamatkani perheen kanssa Turkkiin, josta on kuvapostaus täällä. :-)

10. Konserttiin vai johonkin muuhun kulttuuripläjäykseen? 
- Festareille! Kävin viime kesänä ensimmäistä kertaa elämässäni Karjurock-festareilla, mikä oli upeeta! Ajattelin tänäkin vuonna mennä samoille festareille, vaikka Ruissikin kutkuttelee mielessä. Se on kuitenkin sen verran hintava, että taidan jättää sinne menemisen myöhempään ajankohtaan. 

11. Miten päädyit bloggaamaan juuri aiheista joista kirjoitat?
- Mulla ei oikeastaan käynyt mikään muu koskaan ees mielessä, koska mä en esim. harrasta mitään erityistä. Lifestyle-painotteisessa blogissa voin kertoa mun elämästä paloja sieltä sun täältä, mistä tykkään. :-)

Kuvat: Karjurock kesä 2014


Kysymykset seuraaville: 

1. Mikä oli/ on lempioppiaineesi koulussa? Entä inhokki? 
2. Riehakkaat bileet vai rauhallinen koti-ilta? 
3. Lempivärisi? 
4. Kuinka kauan voisit olla ilman somea (rehellinen vastaus!! :-D)
5. Haluaisitko tatuoinnin? 
6. Oletko koskaan katunut blogin aloittamista? 
7. Oletko aamuvirkku vai yökukkuja? 
8. Miten hemmottelet itseäsi? 
9. Mitä vierasta kieltä voisit seuraavaksi opiskella? 
10. Mikä on lempivaatekappaleesi?
11. Mihin maanosaan haluaisit seuraavaksi matkustaa?

Haastamani blogit:  

T. Emilia

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Siinä on muffinitaikinaa, jonka resepti löytyypi täältä: http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/2015/04/mars-muffinssit.html. :-) Kiva että kommentoit!

      Poista

Vastaan jokaiseen kommentiin!
Kiitos kommentistasi ♥