29. huhtikuuta 2015

Mekkoja kevään/ kesän juhliin

Vaatteiden selaaminen on hauskaa ajanvietettä, ja päätinkin tehdä ajankohtaan sopivasti muutamat kollaasit kevään ja kesän juhlamekoista Polyvoressa. Voisin mielihyvin pukea kollaasien mekoista jokaisen päälleni! Olen kuitenkin älyttömän onnellinen, että mulla on jo oma lakkiasmekko hankittuna (en kuitenkaan vielä paljasta millainen se on :-D). Kesällä on myös luvassa serkun rippijuhlat, joihin aion laittaa vaatekaapista jonkin vanhan mekon. Mulla onkin kesämekkoja vaatekaapissa kiitettävä määrä, kun viime kesänä tuli tehtyä muutama täydennysostos. :-)

Täytyy myöntää, että mun vaatekaapista ei juurikaan löydy pastellin sävyisiä vaatteita. Tosin ostin viime kesänä Gina Tricotista kukkakuvioisen mekon, jossa on oikein pastellien loistoa kaikissa väreissä, ja tykkään mekosta hirmuisesti! Jotenkin aristelen haaleita sävyjä peläten näyttäväni niissä ihan kalpealta. Toinen aristuksen aihe on maksimekot, joissa taas pelkään näyttäväni liian lyhyeltä tai kaapuun pukeutuneelta. :-D
Summer dresses 5

Valkoinen on varma valinta kesän juhliin, se on raikas ja helppo yhdistellä erilaisiin asusteisiin. Lisäksi valkoinen näyttää todella hyvältä ruskettunutta ihoa vasten, vaikka mulla itelläni ei juurikaan iho saa väriä - muuten kuin pisamien muodossa. :-D
Dresses

Oon täysin hurahtanut siniseen väriin ja sävynä sähkönsininen ihastuttaa erityisesti. Se on vähän kuin musta, muttei kuitenkaan niin synkkä. Ja mekoissa sähkönsininen on mun mielestä tosi elegantti. Täytyy vielä mainita, että tykkään tosi paljon sydämen mallisesta kaula-aukosta, joka löytyy tän kollaasin vasemmassa ja keskimmäisessä mekossa.
  
Summer dresses 4

Kuviolliset mekot ovat siitä ihania, ettei niitä useinkaan tarvitse asustaa sen kummemmin. Tykkäänkin käyttää enemmän pieniä ja siroja koruja, koska isommat korut saattavat olla myös raskaampia kantaa. Lisäksi kuviolliset mekot voivat toimia hyvinä katseenkääntäjinä. ;-) Kukkakuvio ja raidat ovat klassisia kesän juhliin ja toimivat mun mielestä aina!

Olisi kyllä vaikeeta valita näistä mekoista yksi suosikki, mutta ehkä mä päätyisin valitsemaan ton ekan kollaasin keskimmäisen pitsimekon. Tai vikan kollaasin vasemman puolimmaisen upean tropiikkihenkisen kukkamekon... :-D

Löytyykö kollaaseista jokin suosikki? :-)

T. Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vastaan jokaiseen kommentiin!
Kiitos kommentistasi ♥